Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Police, het huismerk van de De Rigo Group, werd in 1983 in Italië gelanceerd als unisex-bril en een grootstedelijk manifest voor degenen die op wilden vallen. De naam is geen toeval. Het prikkelt de verbeelding en dromen, vooral van de jongere generaties, en biedt een geheel nieuwe kijk, over de oceaan en tegen de stroom in.
De naam roept de Amerikaanse "on the road" levensstijl op, maar ook de sterke stedelijke geest van de stad van alle steden: New York. De houding van de Police maakte van meet af aan zijn wereldwijde stempel als Italiaans merk met krachtige internationale boventonen. Dit alternatieve, non-conformistische, bijna oneerbiedige merk heeft meteen een eigen niche veroverd.
Voortbouwend op haar groeiende identiteit en positionering heeft de Police zichzelf in de loop der jaren opnieuw uitgevonden, gaande van een eenvoudig brillenmerk tot een echte lifestyle-benchmark. In deze transformatie breidde het merk uit met een volledig assortiment modeaccessoires - parfums, horloges, sieraden en lederwaren - allemaal met een sterke persoonlijkheid, die een bepaalde look en manier van leven vertegenwoordigen. Jonge, authentieke rebellen,
die de trends volgen maar proberen op te vallen met originaliteit en flair,worden zo onweerstaanbaar aangetrokken tot de Police gemeenschap.
â–ºBekijk hier onze Police online collectie